Technisch beheer
Onze dienstverlening reikt verder dan het vinden van een goede huurder voor uw woning. Juist als de huurder de woning betrekt, gaat goed beheer een rol spelen. Een huurder kan bellen voor een defect of storing of een buurman zoekt contact in verband met overlast. Het verhelpen van onder meer problemen en storingen kan zeer tijdrovend zijn. OMNI HOUSE verzorgt alle belletjes, e-mails en dergelijke aan zowel de huurder als ook de woningbezitter en pakt problemen en storingen vakkundig en snel aan. Huurders hebben de beschikking over een duidelijk portaal, waar zij terecht kunnen met hun vragen. Een defect of storing lossen wij veelal zeer snel op.
Administratie voeren van de uitgevoerde werkzaamheden
OMNI HOUSE verzorgt daarbij de administratie van de huurovereenkomsten en inkomende- en uitgaande financiële posten. Zo houden wij een overzicht bij van onder meer de uitgevoerde werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld een dakreparatie, maar ook bij betrekken van de woning door een nieuwe huurder wordt alles netjes geregistreerd.